SEE/A/PENNY/PICK/IT/UP


Varit hemma idag och tagit det lugnt.
Har sett två filmer, 2012 och Couples Retreat, båda var bra =)
Eller sen kan jag erkänna att jag såg Jalla Jalla också, bara för att jag aldrig sett hela nån gång och fick lust att göra det. Så jag laddade inte ner den olagligt från piratebay, nope dude. tro inget sånt om mig tsssss.

Just nu har jag nån konstig bubblande känsla i magen.
Vet inte om det kommer från basen från mina högtalare, eller om det har med gas att göra eller nån känsla?
I dunno, hhehe.. förmodligen gas ^^

neh skoja, men mjooo,
Iaf just nu sitter jag och lyssnar på låtar jag relaterar till så jävla mkt.
Känns som att jag inte vill skriva nån text utan bara lägga in massor av låtar.
De säger det så mkt bättre än vad jag kan göra.

Jag är fortfarande inne på min sörjarfas. Dock så känner jag på mig att jag kommer komma ur den snart.
Det svåra är att jag inte kunnat snacka med dig, det skulle vart så mkt lättare att gå vidare då tror jag.
Eller nej vänta, kanske inte hahahaha. Då kanske jag skulle må bättre men jag skulle inte gå vidare.
Jag skulle vara kvar, kvar med dig, kvar i ett slags förhållande med dig. Kvar i mitt liv.
Just nu mår jag skit, men jag går vidare.
Och framförallt du finns inte.

YES jag har klurat ut det.


Ärsh, saknar våra fina minnen, men jag saknar inte dig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0