I/CAN/SEE/IT/ALL

Tänkte skriva lite här kanske, bara för att.
Just nu: förkyld + extra hes efter läroverksfejden på södra latin.

Kom typ exakt nyss hem till ett nystädat(tack ryssland) och föräldrafritt hem.
Det kan man inte klaga på.
Men jag mådde verlkligen as illa, drack apelsin juice och sen gick det sämre efter det. hihi

Men nu mår jag bra igen lyckligtvis.

Hade nationella i engelska, det gick väl som det gick, orkar inte analysera det.
Jag vet inte hur det gick, "Jag har inte fått tillbaka den än"

Just nu vill jag egentligen bara sova, får se hur det blir med det då det är för jävla svårt att sova när man är förkyld. Näsan är täppt, halsen kliar och man hostar som bara den.
Är sjukt hes nu, vilket gör att halsen gör stört ont.

Efter skolan var jag m Lorri vid hamnen i Gamla stan och hade det fett trevligt.
Mata fåglar och lyssnade på musik.
Hade faktiskt en fett trevlig dag, den var bara fett jävla trevlig!
Lorena äger arslehål på att hänga med mig, om man kan säga det så.
Eller så är hon bara allmänt grym.
I love u boo.

THAT IS IT! Min dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0