ÅNGEST

Asså jag har ångest atack just nu!
JAAAAAAAAAAG HATAR DET HÄR.
MÅSTE GÖRA FUUUUCKING LÄXOR NU MEN JAG ORKAR INTE.
FINNER INTE DRIVET, JÄVLA SKIT.

FÖrlåt jag måste skriva av mig annars kommer jag explodera snart av frustration.
Åh jag vet exakt hur jag skulle vilja ha mitt liv för att jag skulle må bra!
Jag älskar att lära mig nya saker och ibland är det skönt att plugga.
Man mår bra efter man har gjort det. SOM FAN!

MEN NU JAG FÅR DAMP ÅNGEST.
Har två texter jag måste vara klart med idag!
LÅNGA FUCKING TEXTER PÅ ENGELSKA O SVENSKA.

Det är min prioritet.
ASSÅ FATTA JAG MÅSTE FÅ DET GJORT: ANNARS ÄR JAG KÖRD

JÄVLA SKITSKOLA BAJSKORV FITTA! JAG VILL INTE HA DIG.

Jag vill inte ha vissa lärare. JOBBIGA SKITLÄRARE.
Jag vill ha snälla lärare som bryr sig.
INTE SÅNNA SOM BARA FINNS TILL FÖR ATT DRIVA MED ELEVERNA O GE DEM EN LÅNGSAM PLÅGSAM STUDIEDÖD!

ASSÅ BAAAAAAAAAAAAAAJS. JAG VILL INTE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0