BEAUTIFUL/DAY/TIRED

Åh vad jobbigt! Jag måste plugga just NU EGENTLIGEN.
Är astrött, känner för att sova just NU EGENTLIGEN.

Men måste iaf göra engelskan och skriva om svenskan.
Hahah sajk på det, jag är så jääävla trött.
Sover just nu.

Har ingen ork att göra nåt annat än att sega vid facebook.
Då behöver man inte anstränga sina små hjärnceller.
Mina små hjärnceller är trötta.

Känner att jag kommer börja fatta snart sakta sakta varför vuxna dricker kaffe.
Har aldrig fattat det, har aldrig druckit en kopp kaffe heller för den delen.
Har smakat flera gånger, men ush.
Handlar inte bara om smaken, utan kaffe är inte bra för dig egentligen.
Orkar inte ta det där hjärnceller och synapser snacket just nu..
för då måste jag just anstränga mina hjärnceller och synapser.

Hejdå! Nu ska jag ta en tupplur.
Får se om jag har orken att vakna om en timme och sätta igång m plugget (?) SAJK
jag måste fifan, ta dig i kragen!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-16 @ 01:18:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: anja

yeaaaaah! i know you doooooo <3

2010-02-16 @ 12:51:30
URL: http://poopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0