BULLET/FOR/UR/VALENTINE

Hello guys!
Idag är det ledigt i skolan. Så vad ska jag göra på min lediga dag tycker ni?

Gå till skolan kanske!!! ? Jaaaa! underbar idé, det gör jag.
Vi har utvecklingssamtal idag så jag går till skolan för en KVARTS obligatorisk närvaro. wünderbart!

Har precis fyllt i Kungsholmens UTVECKLINGSAMTALS - VT formulär, pga nån okänd anledning.

Trodde jag och min mentor skulle komma fram till det jag skrev ner på pappret under samtalet, men visst.
Om de vill jävlas med mig lite i förväg, varsågod.

Efter tänkte jag dra till min farmor i Gullmarsplan.
Jag tror hon ska resa bort i Mars, så jag ska smöra lite för att kanske få bo där igen under tiden :)
Nej men jag skulle inte kalla det smöra. Det känns rätt i mitt hjärta att besöka henne.
Apropå hjärtan, jag ska nog köpa nåt hjärtformat till henne, det är ju trots allt alla hjärtans dag i helgen :)
ännu mer wünderbart!

juste .. roejken - glöm det där .
det har gått tre veckor idag, känns som att jag tynar bort mer och mer för varje dag.
Är aldrig sådär ärligt lycklig från djupet av min själ längre.
Åh det var så fint att känna den känslan.

Jag vet inte, försöker överleva just nu=)
Det kommer fler dagar då jag har den där känslan under dagarna jag har kvar på jorden.
Inte med dig antagligen, men med någon annan.
Det längtar jag till =) puss på dig framtiden, för att du finns <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0