DONT/YOU/KNOW



SHOOOO ! Just nu sitter jag och lyssnar på fjortislåten ovanför och tar det lugnt.
Borde plugga, men guess what? det är inte en nyhet.

Haha igår hände nåt bajsigt jobbigt.
Borde inte.. men gjorde ändå.
Okej iaf, jag bryr inte nånstans.
Är glad att du vet det nu iaf.
Kan inte tänka mig en framtid med dig.
Så snälla det är slut nu, försök inte jävlas med mig såhär i efterhand.

Är så jäääävla glad :D :D jag och min brorsa har kommit så nära varann och vi är så jävla bra vänner just nu.
Tackar gud för att jag har hnm.
Senaste tiden har jag insett hur mkt jag älskar honom mer än någonsin förrut.
Denna "senaste tid" sträcker sig ända tillbaks till oktober 09 typ.
tnx baby!

yup. I MARS ska jag typ antagligen bo hos min farmor igen!
om jag får för henne haha och pappa.
Micke kanske hänkar på ibland, för jag kan faktiskt erkänna att det var jobbigt att vara helt ensam ibland.
Även fast jag fyllde ut dagarna med vänner mestadels av tiden så fanns det tider då man var helt ensam hemma och på egen hand.. lite små läskigt haha.

Nu ska jag fortsätta bleka lite t-shirts som blev missfärgade i tvätten heheh.!!
Mina händer luktar badhus ^^
en sakkkk....
så jävla härlig känsla att se den där rosa röda färgen lämnat tröjan och den förvandlas till benvit igen!
AH UNDERBAR FETISH JAG FÅTT NU! saahaajk




Kommentarer
Postat av: Sofifi

u are a fjortis and u'll always be

2010-02-23 @ 21:20:32
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0