FOOLISH



Har handlat lite mat nyss. Fick pappas kort och sprang ner till konsum och köpte allt jag ville ha :D
Sen när man har kortet så passade jag på att köpa lite smågrejer.

-Rakgel
-Rakhyvel refiller 3-pack ... asdyra ju :(
-Nice n'cool Gel från Apoteket
-Ansiktskräm

Det var typ det. Sånt som inte spelar så stor roll men ändå gör det.

Jag vill ha en ny parfym:
Davidoff - Cool Water



Luktar himmelriket. den är asfräsch. nästan som Clean - Showerfresh , fast mer som en parfym inte bara nydushad lukten. Men nästan. aaaaah iaf. underbar. ska nog köpa den i helgen för då ska jag och mami på shoppingspree. efter magdansen på dalagatan :) :D

nu håller jag på att somna. har käkat våffelkex - HUR GOTT SOM HELST - smakar typ som lyckokakor.
Och druckit mjööölk.

Nu ska jag fortsätta lyssna på 'Barbie Hits' på spotify och kamma mina dockors hår. 
LATER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0