NICEST/THING

Du vet inte vad du hör förns det är förlorat.
Texter har sagt det.
Människor har sagt det.
Filmer säger det.
Låtar berättar det.

Är det sant?
Betyder det nåt för mig?
Fråga dig inte mer än vad du kan svara på.

Är glad för att du finns.
Tack för att du ler varje gång du ser mig.
Tack för att du stannar och pratar.
Tack för att du bryr dig om jag går eller sitter kvar.
Tack för kramarna jag får av dig varje dag.
Tack för att du inte är förälskad.
Tack för att jag inte är kär i dig.
Tack för att du finns.
Tack för att vi kan vara vänner.
Tack för att du är snyggaste killen jag känner.

Haha, asså ärligt så har jag inte tänkt på det.
Men han gör mig glad. Asså väldigt glad.
Känner att jag kan vara sådär ärligt glad igen.
Efter varje gång jag träffat dig, kan det få min dag att lysa upp.
Det får mig att lysa upp.
Ditt leende får mig att bli glad.
Dina kramar får mig att må bra.

Haha, nej jag har inte gått och blivit förälskad i hnm.
Men han är bra. Det är allt jag vet.




Kommentarer
Postat av: anja

WHOS THE GUY!?

2010-03-04 @ 15:46:35
URL: http://poopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0