SOFT

Det är chill.
Väldigt chill.

Allt flyter på, mer eller mindre är allt som det ska just nu.
Fick pengarna insatt på kortet idag från SL, tack resegaranti!
Fick en iphone idag, tack mamma!
Fick en ny mascara och en ny fuktkräm(lorena tipsade), tack carro! hehe ..

Jag har varit småirriterad hela tiden på senaste tiden.
Det är skitjobbigt. Men jag vet inte, det är svårt.
Har inte orken att antstränga mig för att inte låta otrevlig och så ibland.

Inte med meningen, men det bli så automatiskt.
Har inte med nåt speciellt att göra, förutom att det bara bli så.

Åh fan jag kommer inte heller ihåg pinkoden till mitt kort.
Haha fittaaaa, har inte använt det sen i somras typ.
hehehee.. f*ck . ska klura ut det. jag kommer ihåg de två första siffrorna.
Men sen...helvete,,

Söndag är det alla hjärtans dag.
Ingen vanlig orginell kärlek den här ggn, utan bara vänskap som firas ist hhihi :)
L-O-V-E is just another word I never learn to pronounce.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0