ABSTINENS/ALERT

Det roligaste(ironi)är när folk skriver hej/tja. helt meningslöst o kort, och antar att man ska svara tillbaka på ett annorlunda sätt. Sånna konversationer brukar jag oftast ignorera, det är lättare så.
Men här är ett typ exempel då jag svarat på en sådan konversation..

Jonathan säger:
Hej
Carro säger:
hej
Jonathan säger:
läget?
Carro säger:
bra
Jonathan säger:
 okej
 vad gör du ? 
Carro säger:
 inget
Jonathan säger:
 har du tråkigt? 
Carro säger:
 nej
 du ställde precis de tre tråkigaste frågorna man kan ställa på msn
 därför får du inget roligare svar
 Jonathan säger:
 jaja men du är som en död fisk 
Carro säger:
 vad för svar väntar du dig när du ställer torra frågor
Jonathan säger:
 typ hur är det själv 
Carro säger:
 mår du dåligt?
Jonathan säger:
 nä men vill kanske bara samtala 
Carro säger:
 då tycker jag att du ska samtala.
 men om jag precis försökte ta livet av mig hade jag antagligen inte sagt det som svar på ditt "läget?"
Jonathan säger:
 haha nä

Det var allt jag ville säga. Tja!


Kommentarer
Postat av: Sofifi

så skön du är margareta!



sv: de där fucking muffinsarna är fettsköna! du är blind!

2010-02-17 @ 22:20:58
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0