BABY/DON'T/PUSH/ME


DIRTY FUNK - STEVE APPLETON

TJENA ! Har precis gjort ett arbete klart. Har två kvar! YES.

Måste hinna duscha ikväll också tack så mkt.
Idag var jag hemma från skolan, var lite svårt att ta sig till skolan så jag struntade i det.
Just nu sitter jag och lissnar på musiken :D
hhaha. nej men låten ovanför är ett substitut för en annan låt jag inte hittade på youtube som heter Bright Side och också är av en kille som hetter Steve Appleton.

Här är spotify länken om man har det.. : Steve Appleton – The Bright Side

I don't want you, I don't think I care
This shoulda ended way back when, ain't no love to repair
I don't want you, no I don't care
So I sit on the bright side, cus ain't no love other there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0