WHEN/I/WAS/FIFTEEN

It's your freshman year and you're gonna be here
For the next three years in this town....


Det var inte längesen jag fyllde 16, alltså så var det inte längesen jag var 15.
Många saker hände under tiden jag var 15.
Många människor träffade jag, väldigt speciella för mitt liv.
Vissa har jag kvar, Vissa är helt ute.

Oavsett så kommer alla alltid ha en plats i mitt minne.

"You sit in class next to a redhead (brownhead) named Abigail (Lorena)
And soon enough you're best friends
Laughing at the other girls who think they're so cool
We'll be outta here as soon as we can" <3

"'Cause when you're fifteen and somebody tells you they love you
You're gonna believe them" </3

This is life before you know who you're gonna be
Fifteen... God natt, vi får se hur morgondagen blir ^^

Btw, från och med idag blir det ingen mer roejk på hela Februari, that's a truth, seriously.





Kommentarer
Postat av: Sofifi

kvinna uppdatera! :O<3

2010-02-09 @ 22:01:00
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0