DRIVE/THRUE



Hej alla glada människor!
Idag skiner solen och jag är glad.
Har MASSA pluggångest, men annars äger livet verkligen!
Vet inte varför, men jag känner bara så!

Ikv är det melodifestivalen.
Har inte sett ett enda avsnitt av det iår.
Så jag kanske ser det ikväll.
Kan inte säga att jag avskyr melodifestivalen mest i hela världen, men det är ganska nära haha.
Nej men jaa, det finns roligare saker att göra än att kolla på svenska melodifestivalen.
Jag tkte det var skoj när jag var mindre, nu börjar det bli tjatigt och kontroversiellt.
Precis som idol typ hhehe.

Men en sak jag faktiskt gillar att se är Eurovision finalen ;)

Ajaaaa, om vi bortser från det här så ska jag träffa Lorri ikväll och ta en kvällsfika :)
Borde egentligen verkligen springa till duschen nu nu nu. hehe.
Så tjodå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0