I'M/A/HUSTLAH

                    
Sitter här och väntar på att alvedonen jag precis tog ska börja verka.
Mitt huvud gör ont som tusan just nu! Explosion på ingång.

Kom hem efter elva nån gång igår, var inte megatrött, men jag mådde illa som fan.
Det var sjukt trevlig och tuuuuung kväll. :)

Som sagt nu sitter jag här med huvudvärk och lite trötthet.
Ska skriva klart mitt Kite Runner arbete (två långa sidor kvar) och förhoppningsvis börja på att rätta Medea uppsatsen, annars går jag ingenstans ikväll, tyvärr. ÅNGEST!

En annan sak, jag är inte så dum som jag verkar.
Jag kan vara seg ibland och verka helt blåst.
Men det är bara för att du är så dum i huvudet så min hjärna inte kan uppfatta det du menar med det du säger.
Så det tar ett tag för min hjärna att sänka sig till din nivå och uppfatta rätt, förståru vad jag menar? =)

Det roliga är att jag är dum i huvudet, som håller kvar i det förflutna.
Asså om jag var desperat så skulle jag tjugodubblat min erfarenhet för längesen.
Men jag är inte en fjortis orre som vissa andra..
Jag är väldigt kräsen, så tänk dig vilket stort undantag du var för mig.


citera min kära vän ang. livet:
'Du kan ju få vem som helst gumman!'
'- Jag har så jag klarar mig ;)'

Det var typ allt snyggingar, nu ska jag sätta igång med att plugga så fort min huvudvärk har släppt.
Imorrn är det magdans, det kommer bli tröttsamt, om jag nu går ut ikv.


Kommentarer
Postat av: Sofifi

puss på dig sötaste maragareta

2010-03-06 @ 18:43:48
URL: http://sofiewu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0