SO/YOU/DO


TJA! Jag luktar gott just nu!
Har en asgod parfym på mig.

Nu väntar jag på att en som är hemma hos oss ska dra, sen ska jag fråga pappa lite grejer!
Vad som händer på påsklovet osv...!

Var precis nere och köpte torrshampoo. nice shiet

Insåg precis att det finns pyttesmå röda glitter i min foundation.



Tänkte börja plugga på Idrott & Hälsa.
Kanske läsa igenom en gång.
FAN VAD GRYM JAG ÄR OM JAG GÖR DET.
Fatta jag har aldrig gjort en läxa så här långt i förväg isf.

Trodde jag tappat bort mina nycklar, men sen hittade jag dem i min moncler som jag egentligen borde haft idag, för jag trodde det var sommar. Men det var det tydligen inte. (fick jag reda på av ALLA min mobbande klasskamrater) :(

JAG HITTADE MINA NYCKLAR, så alla kan sluta leta. tack ;)

YEYE nu säger jag hej.




DET ÄR ASKUL ATT SKRIVA EFTERBLIVNA RANDOM INLÄGG

bara så ni vet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0