YO/LISTEN/UP

Tjenare folket! Igår var jag på middag till 23.00 tiden, så jag orkade inte gå till skolan idag.
Så nu sitter jag här hemma, kliar mig i huvudet och undrar om det blir sommar snart.

Vaknade iaf imorse av att HELA min kropp värkte så fort jag rörde mig, speciellt HELA bennen.
Kan ju bero på gårdagens gympapass med (pussy) aeorobics. HAR ALDRIG SVETTATS SÅ MKT I MITT LIV!
Och jag har ändå ganska många svettkörtlar. typ

Jag hade precis köpt en spray deo som jag tog m till gympan igår. Gissa inte om den är slut nu efter att alla i omklädningsrummet lånade den haha.
SVETTIGA MÄNNISKOR!!!




Igår var jag på det värsta flummhumöret någonsin.
Apropå väldigt mkt:
Efter svettiga gympan ville jag springa ner och köpa en apelsinjuice eller nåt annat nytttigt.
Men då fick jag syn på MOUNTAIN DEW i affären.
Blev så jäkla glad och köpte fleeeeera burkar (2)!
SOMMARMINNEN!!!!!!!


I JJJAAAAAAAAAAAALLAA FALL, har hittat en grym låt.




NU TÄNKTE JAG FORTSÄTTA LEVA LITE: SÅ VI HÖRS EN ANNAN GG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0