FUCK/IT

FUCK IT,  jag klipper av.
Orkar inte skriva piss om det, för det här gör mig såååå lite ont.
Det är inte mitt fel, inte nåns fel egentligen, men mest ditt. haha så du vet.
att du vågar...

AJA Förutom det där så har jag haft den bästa helgen på länge.
Mina helger brukar alltid vara TUNGA!!!! så tänk hur kul jag hade den här helgen.
Humöret på topp oavsett incidenter som skett, men i det stora hela så har jag njuuuutit av tiden.
Träffat sköna människor, dansat, druckit det godaste (tack bartender carro), sovit hos underbara personer!

Sovit borta hela jädra helgen, men det är lugnt, kommer vara förjävla trött imorrn dock.
Fifan, baklava

Kom precis hem, tänkte göra en sak, sen en annan sak, sen duscha. Och sen bara inget mer planerat.
Jo FF såklart, varje söndag. Men annars , naaj du.

PAYCE AOUUUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0