WE/DONT/PLAY/THAT/SHHHHT

Just nu är allt i tusen färger. Jag är så förvirrad och allt är så oklart.
Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga, vad jag ska välja.
Vet ingenting just nu. Känner mig så jävla hjälplös också.
Trots alla vänner jag har vid min sida, dom kan bara stå där och kolla på, hur mkt dom än vill hjälpa. 
Fighten ligger hos mig, och jag måste klara det, dem kan inte klara det åt mig.

Måste vara stark, så jävla stark för att fixa det här.

Det som fick mig känna mig som i en dröm, känns nu som tusen nålar i hjärtat.
Allt är så självklart för hnm, men för mig slutar inte tankarna spinna.
Vi låtsas som ingenting, fortsätter våra tråkiga liv in i tomma intet.
Knäpp en bärs, knäpp en till, broes b4 hoes. alltid ju.

Min mobil är avstängd, för att kväva ångesten att du aldrig ringer.
Mitt undermedvetna försöker tvinga mig att sätta på den för att möjligheten att du ringer ska finnas och att du därmed befriar mig ur mitt elände att inte veta.

Jag klarar inte det här, jag har bestämt mig.
Det måste ändras, annars är det slut.
Det funkar inte så. Det funkar såhär.
Du kan inte ändras, det måste vara slut.

behöver kraft. behöver svar. ett litet ljus i mörkret.





Kommentarer
Postat av: anja

GRYMT SKRIVET ÄLSKLING! du är stark om du bara vill det gumman! du klarar allt!

jag står alltid vid din sida! kom ihåg det !

2009-12-22 @ 11:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0