ONE/TRACK/MIND



Då sitter man här igen, nyduschad, allmänt freeeesh.
Var precis nere och sola lite, bättra på bränna ni vet ;)

Har fortfarande inte hunnit plugga så jag tänkte göra det snart.
Ma n' Pa drog precis till Ljusterö, så då är det bara fullt ös med ff ikväll.
Om jag inte hade plugg ikväll skulle jag förmodligen övertyga nån ensam själ att ta en promenad och fika med mig eller nåt.
Men jag ursäktar mig ensamma själ, jag har plugg.

En sak som jag kom och tänka på.
Eftersom livet har varit allmänt på topp och jag har varit allmänt positiv så jag vill bara ta upp hur man blir påverkad av andra människor.
För nu senaste dagen har jag blivit påmind om en sak, från fler än en person, och det fick mig att må lite sådär.
När man väl tar upp det och pratar om nån med det så kommer man ihåg allt igen.
För man tror att tiden går och att man glömmer saker. Men så inser man att det finns där inne nånstans och bara väntar på att kommas ihåg.
Det är "kul" att prata om det för stunden med den personen som undrar, men sen kommer man hem och är ensam, då är det inte lika "kul" längre.

Aja skitsamma, ville bara förklara hur konstigt det där är.

Nu ska jag torka min hår, äta en mat och sen plugga matematiken.
SO LONG BITCHES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0