READY/OR/NOT

Heeeeello!
Sitter här och kollar/lyssnar på MTV.
Har redan hunnit äta, duscha, klä på mig, sminka mig och ta en kort promenad idag + dansa till MTV.
Och klockan är bara drygt 10 på morgonen. OMAJGOD SKILLZ

Idag är det magdans som gäller, om mindre än två timmar.
Sen måste jag hem och plugga matte B. Har prov imorrn och min hjärna fattar noll, zero, nill, nada, zit.


För er som vill veta vad jag gjorde igår kan jag anstränga mig lite för att skriva ner och berätta det.
Vi gick och åt brunch på Berns för att fira min faster lite sådär i förväg.
Det var skittttttmakakakaddacka gott, och efterätterna ägde min rumpa så hårt.
Efter det rullade vi hem.
Chillade lite, kollade på aaaasgamla bilder, då jag var fjortis och min bror var fet.
Det var lite smått underhållande sådär.

Sen efter sju nån gång tog vo en promenad till nån "borg" uppe på en kulle bakom Vanadis med kusin och grannen.

Blev ingen joggning tur med brorsan igår, äsh vi får börja med det igen när skolan börjar.

Nu ska jag iaf chilla nån timme till, sen pallrar jag mig iväg till dansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0