TIE/MY/HANDS

OMFG, pipet, från när filmen är klart nedladdad(lagligt), skrämde livet ur mig precis.
Mitt hjärta bankar fortfarande hårt i bröstkorgen.
Det var läskigt.
Lättskrämd? hahaha hohoho... nej

Jag har duschat, plattat håret, smörjt in kroppen.
Är bara en allmänt fräääääscchchhchchc maddafakka nu!

En sak som är jävligt skönt, är jag aldrig använder BUS längre, förutom i ansiktet i bland.
Klarar mig på solarie 2 ggr i månaden. =)




Drog hem typ hem direkt efter skolan idag .
Var en helt okej dag, då jag pratade med min framtida man (ta i trä). :)
Men jag saknar Lorena i skolan.
Jag vet inte hur många som frågade mig idag: Hur klarar du dig utan Lorena?

hahaha, mjoooo JAG VETTE FAN! 

Så imorrn hoppas jag på en vanlig dag med min kära Lorri i skolan. 

Aja, har inte rört CP på två dagar. 
Så jag har en gnutta ABSTINEEENS just nu. 

Jag är väldigt hungrig också. 

Sen är jag lite trött. 

AJA IMORRN SÅ LÖSES DOM FLESTA AV MINA PROBLEM.
+ LORENA KOMMER
+ CP SKA INFÖRSKAFFAS
+ SKOLAN SERVERAR LUNCH!!!

- JAG KOMMER BARA BLI TRÖTTARE 

de flesta, inte alla problem...


 Det är kul med folk som försöker se ironin i det jag skriver.
För jag har alltid så kul i min egna hjärna, och blandar kontunierligt ironi med seriöshet.
Så det var nåt att tänka på va?

MMMMMMMMM...

cha cha


Kommentarer
Postat av: Lorena

VA SÖT DU ÄR GUMMAN :D <3 puuuuuussssssssssssss

2010-04-19 @ 21:52:43
URL: http://solorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0