BREATHE/SLOW

Varför måste allt gå upp och ner.
Varför kan man inte vara lycklig och sen aldrig mer bli deppad? DEPPAD!
Ena sekundern är jag lycklig för jag tänker på framtiden, jag tänker på alla möjligheter, tänker på allt roligt jag kommer få uppleva. Jag är lycklig för jag är tacksam för det som var, jag är glad att jag upplevde visa känslor, vissa saker.
Jag kommer ta med mig det länge. Det fick mig att växa som person.
Just nu måste jag bara bearbetas lite för att få det att funka i praktiken.

Det kommer.

Kom precis hem från farmor, haha det gick bra.
Vi kollade på asgamla bilder, typ allt från bilder fr 20-talet till förra året :)
Det var jättekul. Hittade sjukt fina bilder på mamman min när hon var ung.
Åh så vacker och solbränd :) kanske lägger in dem.
Tog bild på bilderna :)

Just nu skulle jag vilja dra ner till solariet, har FF och solariet stänger inte förns 22.00
Tror jag bangar dock, gör det imorrn eller på fredag ist.
Just nu är jag trött. Ska hoppa in i duschen, och chilla ist.

Låt som går på repeat just nu i min Spotify är denna:



Ladies, never lose control ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0