BYGGT/EN/HOJ

Hej! För det första vill jag säga att ni kommer märka att rubriken inte har nåt alls att göra med det jag tänker skriva.

Just nu så försöker jag övertala mig själv att plugga. Men jag kommer bara på ursäkter som...
först jag ska............skriva i bloggen
sen jag ska..............dansa lite till She's like a star - Taio Cruz
efter det jag ska.......äta lite
sen jag måste...........spruta parfym i min hand(?)
efter jag ska.............ta av mig bh:n, förlåt den skaver
ya, sen jag måste......kolla fackbook
efter jag måste..........ringa mami, kolla om jag får min laptop eller inte

aaah himmel, kan fortsätta länge.
Mååååste göra två engelska uppsatser egentligen och öva på min powerpoint.
HAR INGEN lust med uppsatsen, 
MEEEN när jag bockat av min skitviktiga att-göra lista så ska jag börja öva på powerpoint grejen.
YES!
Skola, försvinn.


Nu jag sticker. CIAO!


Kommentarer
Postat av: LORREENNNA

PLUGGA KVINNA PLUGGGGGGGAAAAA

2010-02-04 @ 21:31:00
URL: http://solorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0