DAY/OF/SAINT/VALENTINE

Alla hjärtans dag idag allesammans.
Konspirationsdag eller är det nåt speciellt med dagen?
Behöver kärleken en dag varje år då den uppmärksammas och "firas"?

Jag vet inte, jag ska inte svara på det.
Jag har fortfarande inte haft en alla hjärtans dag med nån pojke som jag älskar.
Det kommer en dag, det ska vara en fin dag, med en fin pojke som är speciell.

Vi lämnar framtiden för ett tag och fokuserar på idag istället.

Årets alla hjärtans dag ska jag spendera lite tid med min fina vän Lorena.
Det blir ´chai latte på cafe 60 och bio på sergel efter det =)
Det blir myspys :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Itunes, har man en Iphone så har man ju Itunes också hehe.
Har inte använt det på mer än 2 år då jag hade min svarta Ipod Nano hahah .
Det spelas Billie Jean just nu med Michael Jackson. Hahah sköööön, men jag kännder för att byta...



vänta..

nu spelar jag Wadsyaname med Nelly istället :) assköööööööööööööön låt ^^
har spelat sönder den senaste veckan, men det är chill mannen för den är braaaa!
'
okej, ska ta tåget om en halvtimme, jag sitter här nyduschad, nysminkad, nyfixad i håret, nyklädd.
Fräniiigt helt enkelt. Tiden går.

Ska berätta nåt vettigt ist..
Idag har jag ätit en halv kladdkaka, en aaasstor omelett med üüüoosst :), två mackor m leverpastej, druckit massa mjölk och apelsinjuice och klockan är inte ens 14.00 ... hahaahahah carro carro du är grym! :D

Aja hejdå! Nu ska jag rulla iväg lite .
Vem kan stoppa mig, när jag bara rullar fraam =) ! ? ?  hahha HEJDÅ SNYGGINGAR!

Ni ska få en bild också som vanligt.


kolla här chillar jag och mina vänner i bubbelpoolen. nice

Kommentarer
Postat av: anja

im back in business babygiiiirl! check it out, <3

2010-02-15 @ 20:14:16
URL: http://poopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0