HOLA/AT/YOUR/HALO

Det rullar på mina guzzar.

Ikväll är det FF här hemma, pappa är hos mamma.
Så det är fritt fram att göra vad jag vill hela kvällen egentligen.
Skulle kunna hänga hemma hos nån till klockan fyra på natten om jag ville.
För vet ni vad?

Jag är ledig imorrn också :) ingen skola!
hela N1C är lediga.. yes. nördarna måste ha ledigt ibland också, även fast de inte vill (A) haha
där räknas jag inte med tyvärr -_- hehe

Äsh, det blir ändå ingen sovmorgon imorrn.
Ska dra med Poopi på ett ärende imorrn, klockan 10 över 8 ska vi ses.
Tänk er.. ingen sovmorgon här inte.

Hmm, livet i annars då?

Idag var jag inte i skolan, var sjuuuuuk ^^
så det var chill, men städerskan var här dock runt lunch i några timmar, så var inte helt ostörd ...
lite småjobbigt, men det blev fräsht här iaf. så jag förlåter henne ^^^

hahhaaha förlåt, ska sluta vara så oseriös.
Men jag förlåter henne faktiskt så ni vet.

I övermorgon ska jag till Kungsberget, chilla i backen där med Lorri Porri!
KUL JUUU, ^^

Åh en annan sak, var och handlade food med pappa o micke precis innan han drog.
O köpte feeeetaste påsen m godis till mig o micke.
Och veeet ni vet niii?
Dom hade döskallar.. jag dog lite.

HÄR KOLLA. Nu är jag såndär GIVE-A-SHIT bloggare som orkar ta bilder och lägga in dem, men det är lugnt.
Tog apelsin choklad också såklart, och Kina puffar ^^


Kommentarer
Postat av: Sofifi

vad sägr du margareta? jag måste gå till skolan för en fucking lektion med ÅSA! kul liksom... not

2010-02-16 @ 20:26:47
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: anja

ajjjjjnow :D

2010-02-17 @ 14:47:40
URL: http://poopi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0