HORN

Senaste nätterna har jag haft jobbiga mardrömmar.
Speciellt inatt så hade jag en del mardrömmar.
Den första som kanske inte var så läskig men ändå relativt sjuk var en dröm då jag drömde att jag operade in silikonbröst helt själv på mig. Först gjorde jag vänstra bröstet och väntade tills det läkte.
Det blev lite missbildat men nöjde mig och opererade sedan det högra bröstet också helt själv.
Sydde ihop det och lät även det läka.
Jag var asnöjd fast jag gjort det i mitt eget sovrum typ.

Aja andra drömmen var bara asläskig.
Blev jagad av ett skitstort svart monster. Typ stor som en dinosaurie, och såg ut som en stor svart ödla typ.
Den jagade många, men den var verkligen på jakt efter mig kändes det som.
Den dödade människorna som kom i vägen för den, men lät vissa gå om den inte orkade döda dom.
Fast den nöjde sig inte förns den fått tag i mig.
Ett tag kom jag ihåg att jag tänkte: Men snart låter jag bara den ta mig, jag ger upp och dör.
Hur läskigt det än kändes, så ville jag bara ge upp då.
För jag visste att han skulle få tag i mig till slut hur mkt jag än sprang i från det.
Jag sprang in i en stor villa. Där fanns en barnfamilj som var snälla mot mig.
Ett tag försvann monstret. Sen kom det tillbaka, och jag var räddare än nånsin.
Vi sprang ner i källaren och gömde oss där.
Tyst som en mus gömde jag mig under en hylla. Sen kom det där fula monstret ner och sniffade runt och kollade var vi gömde oss. Det kändes som att jag skulle dö där.
Då vaknade jag såklart. Skiträdd, drog täcket över huvudet och försökte somna om.
Kommer inte ihåg hur det gick. Men det var asjobbigt.

Hatar att drömma sånna drömmar för det påverkar ens magkänsla för resten av dagen.
Det följer liksom med i bakhuvudet på nåt sätt. Rädslan.

Jag fattar inte, jag tror jag är väldigt stressad just nu.
På grund av så mycket saker.
Min hjärna jobbar på högvarv. Kanske därför jag drömmer jobbiga drömmar.
Jag tänker för mkt, jag känner för mkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0