I TRUSTED U/U WERE THE FIRST

vad ska man göra med livet?
just nu är ju allt förvirrande.
trodde att jag visste vilken väg jag ville gå.
nu finns det så mycket.
det finns enkla vägar och det finns svårare vägar.
jag vill ta de svårare vägarna. jag vet att jag kommer tjäna på det i slutet.

just nu mår jag bra, sjukt bra. skulle kunna vara bättre.
men helt seriöst så vill jag inte bry mig.
jag vet att han inte är värd mig och mitt liv.
nästa gång försvinner du ur mitt liv.

hur många chanser har jag inte fått de senaste dagarna att skita i dig
att vara otrogen mot dig?
skulle du bry dig?
haha jag har valt att inte vara otrogen.
inte en kyss har jag gett till någon annan.
var glad, jävligt glad
för jag vet inte hur länge till jag håller på detta val

D I N O S A U R u are a dinosaur

URE SLEEPING WITH THE ENEMY

ring mig nu, tack!


Kommentarer
Postat av: anja

bebbyyyyyyyyyyyyyy finns för dig! <3

2010-01-10 @ 18:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0