LITEN UPDATE

Tjoootjena! Vaaad händer?
Mítt liv rullar på och det gör dagarna också.
Nu är det sommarlov, betygen blev hyffsade, vädret just nu suger.
Var i egypten för två veckor sen, det var underbart.
Känns som ett tag sen men fortfarande alldeles nyss.
Vill sååå åka utomlands igen.
Ni anar inte hur mkt jag längtar tills jag går ut gymnasiet eller iaf är 18 :) Det kommer vara så galet.
Kommer åka utomlands så ofta jag kan med kompisar och bara ha det så jääädra kul.

Just nu är jag lite på - i dont give a shit mode. Hahaha, jag bryr mig inte så mkt om nåt, om det händer så händer det. Jag förlorar inget på det. Jag ska aldrig mer vara deppig för ngt jag inte kan styra.

Sommaren är här och det är så himla bra! :D NJUUUUUUUTER!

 <3


Kommentarer
Postat av: Aida

du uppdaterar så himla dåligt, usch usch!

2010-06-15 @ 09:20:56
URL: http://bagogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0