DONT/DESERVE/IT



Kom precis hem!
Vart med den människa som alltid gör mig sjukt glad efter jag varit med.
Köpte lite kläder - nya sexiga latex leggins och en stickad militärgrön tröja.

Så nu är det såhär:
Jag har inte gjort klart en enda läxa år 2010.
Jag har tid att plugga, men det betyder inte att jag gör det.
Gör hellre andra saker.
Men nu ska jag seriöst göra klart min första läxa! SKÄRP DIG CARRO!

Nu lyssnar jag på Stan - Eminem och Dido.
Den är asskööön!
Eminem – Stan

Juste göra klart min första läxa '10
Så var det jaaaaaa!

Sincerely yours Caroline!
PS we should be together too. <3



Kommentarer
Postat av: Jossan

*sv: Ahaa.. Okej. Men sjukt bra gjort ändå

2010-03-24 @ 21:20:27
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0