GOOD/JOB

Vad är felet med mig?
Kan jag inte bli intresserad i nån.

Vafan är mitt problem. Vad är jag rädd för egentligen.
Vill inte lura nån.

Vill inte ge nån falska förhoppningar som Robert säger att jag ger till alla killar.
Haha det vill jag inte.

'Vill inte ha dig på det sättet, utan jag vill ha dig som killpolare.'
Varför ser ingen kille mig som tjejpolare förutom mina tjejkompisars killar och ex typ.

Jag förstår inte killar. Men jag förstår inte tjejer heller.
Jag är föööör Carolinig av mig för att vara tjejig eller killig.

Jag är min egna lilla grupp.

Jag vill inte ha en kille, samtidigt som jag vill det.
Men jag vill inte ha nåt seriöst just nu.
Vill inte ha nåt, samtidigt som jag vill bli kär igen.

Vill aldrig mer ha kille, samtidigt som jag vill ha det nu nu nu.

Tänk en blandning av dig med en kille som bryr sig och visar det hela tiden, dygnet runt.
hur fint skulle det va? fan vad jag saknar känslan av att känna sig.. du vet.. behövd.

Jag har insett en sak. Att när jag säger att jag ska göra saker som att typ städa eller göra läxor här i bloggen, så slutar det med att jag aldrig gör det.
EN annan sak. Jag kan skriva assnabbt utan att kolla på tangenbordet, det är skitkul :D

HEJDÅ! Nu ska jag inte säga att jag ska skriva klart min uppsats i engelska, för då kommer det förmodligen inte (fan vad snabbt jag skriver just nu) hända. Så nu jag ska bara, hejdå!



haha jaaa jag har varit fjortis, jag tkr det passar bra in i det här inlägget av nån anledning.

Kommentarer
Postat av: Sofifi

hahah "carolinig" plus att du är fortfarande fjortis av dig! :*

2010-03-09 @ 19:03:13
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Aida

Snacka om beslutsångest människa! Du är bra som du e nu, du har mig vid din sida, du behöver ingen annan haha

2010-03-10 @ 16:02:34
URL: http://iidaaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0