GRAN/TORINO


Mode right now: TIIIIIIIIIIRED!

Jag gick trots allt ut igår, blev aldrig klar m engelskan elr svenskan. hahahaha.
Vi drog till en killkompis vi var hos förra helgen.
Det var askul. Fast det blev lite knas på sina ställen.

Vi var i källaren, satt i sofforna, spelade pingis, dansade till dancehall och reggeaton.
Jag och Aida gjorde det hett som faaaan nere i källaren, sen blev det kyligare ett tag när några polski tjejer kom upp och börja "sheejka" . drog till sleven nån gg vid 4 kanske.. drog tillbaks, da polskis shejkade lite mer och jag ville hoppa från ett tak.

Vi gick och la oss nån gång efter 6 imorse.
Jag gick upp klockan 11, för att hinna till dansträningen 12.


YEY iaf, ikv har jag FF. nån som vill komma över och ha kul hela natten?;)
sajk, för jag kommer inte decka när som helst D:

Okej innan jag nu festar, så måste jag iaf ta en dusch!
utekväll + träning ... det är inte sweet baby


Kommentarer
Postat av: Aida

HAHAH töööööööööng due!

2010-03-10 @ 16:04:37
URL: http://iidaaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0