HEALING



Hej alla 7 läsare, WAZAAAAA'

Kom precis hem, nu ska jag bara fixa massa saker innan jag lägger mig så jag kan chilla i lugn och rå vid tvn typ.
Världens mest komiska dag idag, så svårt att förklara(förlåt). Men den var verkligen komisk.

OCH EN SAK. kan reklam låtar som : "Jag vet, ja jag vet att jag inte fungerar utan dig"
komma upp helt random i Spotify, ångest.

Apropå ångest, hej skolan.
minst åtta grejer jag borde fixa imorrn, om jag vore duktig.
But who said I'm good?

fett störande att skriva på engelska haha... -_-

Jag är aspigg, samtidigt som jag är trött, vill nog gå och lägga mig tidigt ikväll.
Aahh min lust att gå till skolan är 1/10 just nu.
Vilket är ganska bra då den kunde ha varit 0/10. tack jo jag vet ;)

Min favorit låt just nu: Jump - Flo Rida feat. Nelly Furtado
Den har gått på repeat hela dan, då jag suttit vid datan.


Juste skulle visa Lorena en sak.
Här är en bild på Kiera Knightley då man ser hennes navelpiercing.
Den är där nere.


AJA HEJDÅ ALLA 7 LÄSARE! <3


Kommentarer
Postat av: Sofifi

asssssåååååååooow ooomaaajjjgaaaad!!! din blogg är faaaking bäst! jag läääääser din blogg mnst 5 gr om dannnn!

2010-03-14 @ 22:12:46
URL: http://sofiewu.blogg.se/
Postat av: Lorena

detsåg faktiskt helt okej ut på henne :O skulle se kaos ut på mig ! haha :D <3

2010-03-15 @ 20:45:22
URL: http://solorena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0