I/LIKE/IT/MARE



Sitter hemma, är asglad!
Är väldigt trött, lyssnar på Black Eyed Peas album THE END..
men inte den vanliga utan CD 2 som jag inte visste fanns.
så jag som spelat sönder CD 1, har nu en helt annan skiva att börja spela sönder! :D

Skola idag sen åkte direkt och var med världens finaste människa.
Käka på vapiano, sen fika på cafe 60 :)
Nu ska människan åka bort, aja du kommer ha fett kul och sola och bada.
Jag kommer frysa och vara blöt om fötterna hela dagarna.
Ta hand om dig, akta dig för farliga marockaner!

Asså sheeeeet, den här skivan är skön.
Lyssnar på Where ya wanna go. den är tuuung :)

här lägger in den bara för det.



OOJOJOJ, nu kom en annan låt hahhhahaha vad cool.

Den här. Simple Little Melody



AJA hahaha, det var det!
Visste inte ens om den här skivan förns nu! B.E.P är grymma!

Nu ska jag duscha, sen sova !



EFTER'FÄÄÄST' BALEN I NIAN.

Kommentarer
Postat av: Aida

du ÄR världens bästa människa, människa! :O

2010-03-10 @ 15:59:54
URL: http://iidaaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0