LIKE/NEVER/BEFORE



Jag känner hur min kropp sover just nu medans jag skriver supersnabbt.
Min hjärna är på halfmode och mina ögon stirrar rakt in i skärmen.
Mina fingrar lever sitt eget liv medans min nacke sakta sakta slappnar av och faller ihop.

Efter skolan drog jag med en söt flicka till donken och sen promenerade lite på stan.
Köpte senaste coolaste linsvätskan, enligt hon på synoptik.
Gick in på Å-City och provade parfymer i en timme.
Sen fick vi gratis-prover på en ny foundation - jag tog 5 st.

Drog hem, tog ut mina fina stövlar från skomakaren, sen kom min halvbrorsa hem till oss. HEJ!

Just nu sitter Micke och spelar gitarr liiiite för högt på sitt rum.
Jag spelar fortfarande Black Eyed Peas - The E.N.D (cd 2 haha) i spotify.

Det här var en skitintressant sammanfattning av min roliga dag, varsågod snygging!

Nu ska jag .... klura ut vad jag ska göra nu.
Lutar mot att antingen gå och lägga mig hahahaaha
Eller att fortsätta chilla på mitt rum
Eller att dra ut och träffa en
Eller att gå att lägga mig.... hahhha



AJA, REPLENISH UR SOURCES! BYE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0