LYCKA



Okej, sitter hemma. TAR DET RIKTIGT LUGNT!

Har suttit och snackat med några killkompisar, en av dem övertygade mig att jag faktiskt borde plugga nu.
Han har verkligen rätt, så jag ska nog ta och göra det när som helst.

Innan det känner jag dock för att se en film till och typ "sy ihop" mina kaniner som gått sönder i båda hälarna.

Det känns dystert, på samma gång väldigt underbart!
Asså inte det där m kaninerna, utan rent allmänt!

Men det finns så mkt fint i livet.
Jag älskar när jag får den där känslan av lycka helt random, och bara tänker för mig själv hur mkt jag älskar livet.
Jag kommer ihåg när jag fick den känslan när jag stog i McDonald's kön för några månader sen och kollade när de fyllde på Cola i muggarna. JAG ÄLSKAR LIVET tänkte jag för mig själv.
Tänk att dra till McDonalds m familjen och beställa exakt vad man vill.
Äta bli mätt och bara vara lycklig hahaha.
JA MAT ÄR LYCKA!
Jag bara längtar till sommaren och värmen.
Jag längtar att bara leva livet.
Jag längtar tills jag verkligen har möjligheten att fokusera på det jag borde och vill.

Jag är så duktig på att skriva långa inlägg så jag vet inte vad.
Tänk om jag kunde dela upp det jag ville skriva över flera inlägg.
Då skulle säkert fler orka läsa. Men det är ju trots inte allt mitt mål.

Det här är för min egen skull, för att skriva av mig och kunna läsa vad jag skrivit senare.

Ha ett bra liv nu för ett tag. För jag har kaniner att sy!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0