PROMISCUOUS/LIKE/U



You wanna get in my world, get lost in it


I’m out of this world, come with me to my planet
Get you on my level, do you think that you can handle it?


Timbaland: I want you on my team
Carro: So does everybody else.
T: *shit*

We're one in the same
So we don't gotta play games no more



BÄSTA låten genom tiden, min favorit låt sen jag var 3-4 år säkert :)
jo, jag vet det började tidigt.. lyssna på låten så förstår ni.
Ärligt nu, helt utan att jag förståg orden, så älskade jag den mest av allt.
Brukade sätta på den och somna med mening.
Älskar det instrumentala och rösten och allt.
Och nu har texten även satt sin lilla mening till allt hahaha.



Nu blev det två inlägg i ett.
Varsågod för bonusen guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0