CUT/ME/OUT



Nämn något som gjorde dig glad igår
: en sak jag fick reda på! :)

Vad gjorde du kl 08 imorse: satt vid datorn och fixade mig

Vad gjorde du för 15 min sedan: kolla på en film - The Soloist!

Det sista du sa högt: - Pappa, du får inte kolla igenom min mobil. (haha)

Det senaste någon sa till dig? - Det får jag väl, jag är din pappa.

Vad har du druckit idag: Mjölk, kanske vatten(?)

Vad var det senaste du åt: Godis - Döskalle! :D

Vad var det senaste du köpte: Balsam for my hair

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Himmel blå, Sol lyser, Mark snö, Luft kallt

Godaste glassmaken: pass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Förmodligen.

Sover du tungt: tungt som fan! tüngaste!

Drömmer du mardrömmar: gjorde det för några veckor sen, inte just nu.

Trivs du med ditt jobb: Som fan, det rullar på asså. sajk

Favoritklädsel: Utanklädsel, skoj. eh helst kläder typ

Favoritlåt just nu: If We Ever Meet Again eller Baby m J.Bieber

Vad ser du om du tittar till höger: En spegel, eller Moi :D

Vad gör dig glad just nu: Livet

Vad ska du göra härnäst: spara det här inlägget

Höger eller vänsterhänt: Vänster baby

Humör just nu: Chilledrillen ;)

Favoritgodis: DÖSKALLAR röd/svarta

Kläder just nu: Mjukisar och t-shirt

Sommarplaner: vänner, utomlands, pojkar, värme och glass



Hur många kuddar sover du med:
UNO EN ONE UNA

Spelar du något instrument: spelar och spelar, JAA, men kan spela? nja

Morgon eller nattmänniska: mest natt men lite morgon^^

Vad är viktigast för dig: Vara lycklig

Är du kittlig: Ja .. .. ..

Snarkar du: Nej .. .. ..

Stjärntecken: SKORPION .. jag struntar i att vissa horoskop säger att jag är skytt.

Äckligaste insekten: spindeln..aaah fifan

Längtar du mest efter just nu: allt möjligt ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0