JOINT

Don't bring me down, just pick me up

Har lagt mig efter kl. 2 varje kväll den här skolveckan.
Inte konstigt att jag är trött som ett as.

Nu sitter jag här igen... trött som ett as.
Klockan är halv ett.
Kanske fixar att lägga mig "tidigt" ikv ändå.

Vi får se.




Tänkte visa sjuuukt gamla bilder på mig. Asså verkligen.
Nu får ni se dom "värsta" haha.






min pea profilbild som jag alltid hade


haha omg, hade helt glömt bort
att jag hade den där zebra cavilli LG mobilen.





haha hejdå . fjortisen sajnar ut !


Kommentarer
Postat av: Aida

HAHAHAHAHAHAHAHA, den sista bilden var verkligen ett avslut till inlägget, jag säger bara WOW! hahahah

2010-03-10 @ 15:58:27
URL: http://iidaaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0